Négy évvel ezelőtt mutatta be a hamvába holt Sólyom légitársaság Ferihegyen az első (és utolsó repülőképes) gépét, az Álmos Vezér névre keresztelt Boeing 737-500-ast. A rövid életű, pontosabban egyetlen kereskedelmi repülést sem végző cég szinte azonnal bedőlt, amit a hozzáértők (?) jelentős része leplezetlen kárörvendéssel szemlélt, talán a hangsúlyozott nemzeti szimbólumok miatt. Egy bizonyos, amit a jelen sorok írója személyesen megtapasztalt, a HA-SHA profi módon, kifogástalanul esett át a "D-cehecken", és "zsír új" belső dizájnnal színvonalas szolgáltatás lehetőségét sugallta. A MALÉV csőd után számos volt kolléga remélte megélhetését az új cégtől, amiből azonban nem lett semmi. Az okok egy részét széles körben tárgyalta a net tájékozott népe, hangsúlyozva a cégvezetés dilettantizmusát, hozzá nem értését.Tény, hogy a cégvezetőnek hatósági múltja miatt több dologgal tisztában kellett volna lennie, azonban egy másik dologról nem nagyon esett szó. Nevezetesen arról, hogy a hatóság állományában (is) dolgozó ellenérdekelt személyek milyen módon próbáltak meg keresztbe tenni, a szakmai segítségnyújtás helyett. Azóta sincs magyar nemzeti légitársaság, és talán jó darabig nem is lesz.
"Álmos Vezér" első és utolsó áthúzása Ferihegy felett
Leszállás kiváló fényviszonyok közepette
Háttérben a kőkeményen ellenérdekelt konkurencia
Üdvözlő vízsugár alatt
A magyar történelmi, nemzeti jelképek máig szálkát jelentenek sokak szemében
A "névtábla"
A makulátlan futómű gondola
Vadonatúj kabinbelső