Végre nem ronda szürkeség, hanem verőfény fogadott, bár az erős szél nem kedvezett a komfortérzetnek. Viszont kitakarította a levegőt, így a kristálytiszta ég jót tett a fotózásnak.
A Wizzair legtöbb reggeli járata már hat körül indul, ez egy "megkésett" (persze csak képletesen) Airbus A320-as.
A másik "fapados" a Ryanair 737-800-as gépe fura mód látszik. Nem közismert, hogy a reptéren belül jelentős szintkülönbségek vannak. Arról sem sokan tudnak, hogy itt, vagyis a "ferihegyi határban" játszódott Rideg Sándor mesterműve az "Indul a bakterház", száz éve ugyanis még nyoma sem volt itt a reptérnek, és a sík pesti oldalon már "hegynek" számítottak az itteni lankás dombok.
Szárnyra kap a lengyel LOT Embraer gépe. A brazilok a regionális kategóriájú utasszállítók terén tarolnak, így Európában is ismertek és elismertek a típusaik.
Párizsból Bécs érintésével érkezik az amerikai óriáscég a FedEx Boeing 757-200 teherszállítója.
Fékezés a betont érés után. A háttérben lévő budai hegyek közelinek tűnnek, pedig több mint 15 km-re vannak.
Hajtómű indítás, a Qatar A320-asa Dohába repül
Gurulásra készen
Javításra váró gépek a hangárok előtt
A másik nagy amerikai teherfuvarozó az UPS is 757-esekkel repül Budapestre
Tengeren túlról érkezett lengyel vendég. A LOT egyre jobban megveti a lábát Budapesten
Dreamliner távozóban
Hajlik a műanyag. A "pet palack" becenevű gép szárnyai és törzse is kompozitból készült.
A török Pegazus új A320neo gépe. A különösen csendes és gazdaságos Leap 1A hajtómű közös amerikai-francia fejlesztés.
Egy áthúzás erejéig erre járt délután a légierő Falcon 7X VIP szállítógépe is
Airbus A220 ellenfényben. Az Air Baltic kanadai fejlesztésű gépe nemrég még CS300 névre "hallgatott", de a közelmúltban átvette a jogokat az Airbus.
Divat a retró. A z ötvenes éveket idézi (legalábbis a festés szintjén) a lengyel LOT Embraer 170-ese
A Qatar a nagyobb A330-al teljesíti a délutáni járatot
Délutáni csúcsforgalom
Alkonyati fényben a Wizzair
Nem várt meglepetés a nap végén, sajnos beteg utas miatt kényszerült útjának megszakítására az Alitalia A330-asa. A maximális leszálló tömeget 17 tonnával meghaladták, így az ilyenkor előírt ellenőrzéseket végre kellett hajtani, csak azt követően folytathatta útját.