A mai nap volt a legjobb példa arra, hogy sok ember a kedvezőtlen feltételek, alacsony fizetések ellenére miért szeret mégis a repülőtéren dolgozni. A kellemes melegben a kék ég, a bodros fehér felhők és a repülőgépek együttesen gyönyörű látványt nyújtanak, ami átmenetileg feledteti, hogy minden tevékenység szigorúan szabályozott. A csúcstechnikát jelentő repülőgépek és a természet együtt van jelen, a pályák, gurulóutak és az állóhelyek betonját hatalmas füves területek kötik össze, ahol rengeteg rovar, madár és egyéb állat talált megfelelő élőhelyet.
Kora reggel érkezett az Aerotrans Cargo Boeing 747-400F teherszállítója, amely már újra a régi "egyes" terminálon parkol. Az utóbbi hónapokban a felújított pálya már elkészült szakaszán történt a rakodás.
New York-ból érkezik a LOT Dreamlinere
A cseh Smart Wings két hónapos Boeing 737-8 MAX gépe
A MAX könnyen felismerhető a hajtómű külső áramának "fogazott" kiviteléről. De nem csak ebben új, hanem sok egyéb másban is, noha külsőre alig különbözik a régebbi NG változattól.
Tapasztalatlan ürgekölyök a "270-esek" mögött
Irány Doha. Felszáll a reggeli Qatar A320
Zöld-fehér, de nincs köze a Fradihoz. Írországi vendég Dublinból.
Az Air Berlin már vagy fél éve csődbe ment, de a gépeit más cégek hasznosítják. A költséghatékonyság jegyében még a festés sem változott.
"Kiscsiga", avagy az Air France legkisebb Airbusa, az A318-as
Adria Airlines CRJ900
A "Kelemen" (KLM) érkezik, a "Flotta" (Aeroflot) Superjet távozik
Royal Flight Boeing 767-es utazómagasságban. A félreértések elkerülése végett, ez nem valamely királyi család gépe, hanem egy orosz charter cégé.
Olasz A320 a leszállás után, a fradiszínű meg éppen távozóban
A nem is annyira szuper Superjet
A Dreaminer pár órával később már indul vissza New York-ba.
Hajlik a műanyag. Az egész szárny és törzs kompozitból van, emiatt lett a hazai beceneve "pet palack"
A délutáni Qatar kissé felmelegedett. 36 fok volt az utastérben természetesen a kondi később lehűtötte.
Az American Airllines öreg 767-ese
Minden nap több busznyi látogató kap lehetőséget, hogy csaknem testközelből láthassa a gépeket.
Az egyik legnagyobb méretű gép Ferihegyen az Emirates Boeing 777-300-asa.
Néhány hónap, és elkészült az új utasmóló, nyolc "csáppal" és ugyanennyi állóhellyel. Ferihegy már "kinőtte" az eddig rendelkezésre álló infrastruktúrát.
Ezt látja a kapitány (vagy vontatás közben egy rep. műszaki) az A320-asból.
A "next generation" a 31-es utashíd alján
A "Brit Korona Ékköve" hátratolás közben
Indul a délutáni Qatar, ezzel lassan vége lett a műszakomnak.