.....amit az Aranysas gárdája kapott ajándékul a főszerkesztőtől a lap fennállásának 30 évfordulója alkalmából. A dolgot egyszerűsítette, hogy munkatársunk Sáry Zoli aktív pilóta, így nem volt kérdés, hogy kivel repüljünk. Ezért aztán irány Budaörs, ahol a Flycoop "dízel" Cessnája várt minket. Az útvonal érintette Esztergomot és Visegrádot, és csak egy befolyásoló tényező volt, az időjárás, amire sajnos nem lehettünk hatással. A felhőzet és a kevés fény némileg korlátozta a fotózási lehetőségeket, de azért született néhány jó kép.
A sétarepülés résztvevői. Balról Varga Csaba, Trautmann Balázs, Murádin Andrea lapmanager, Magó Károly, Sáry Zoltán pilóta, Kővári László, és Kárpáti Endre.
A nap főszereplője, még verőfényben
Még nem "él" a műszerfal. Már a kisgépes világba is betört a digitális technika
Gurulás közben a pályavég felé. Két muzeális "klasszikus", a főépület és a Li-2
Már a levegőből, a sosem volt módon lefestett 21-esek
A reptér területéből egyre többet "csípnek" le. Kamion pótkocsi parkoló az északi részen
Az M1/M7 kivezető jellegzetes pontja
Budaörs, az egyik leginkább tehetős magyar település
Driving Camp pálya Herceghalomtól északra
A zsámbéki romtemplom
Hajdan Zsámbék mellett volt a Budapest légvédelmét biztosító egyik rakétabázis, amely ma már inaktív
Észak felé fordultunk
Közeledünk a Dunához
Esztergom felett
A híres bazilika, balra lent a wellness fürdő
Kicsit közelebbről
A csaknem teljesen zárt felhőzeten átjut néhány fénysugár
A Suzuki gyár, pár ezer kész autóval
Dunakanyar
Thermal Hotel, Visegrád
Sylvanus Hotel a hegytetőn
Fellegvár
Ez már a visszaút, Kesztölc felett
Dorog
Lassan alkonyodik
Biatorbágy
Budaörs reptér a "hosszúfalról"
Háttérben a volt szovjet tököli légibázis
Lakihegy rádióadó. Olyan magas, mint az Eiffel-torony. Sokáig ez a magyar építmény volt a legmagasabb (300 m) Európában
Budafok felett, a "rövid falon"
Háttérben Ferihegy, ahol süt a Nap.
Újbuda
A Gellért-hegy "nívójában"
Fékszárny leszálló helyzetben, besiklás a reptérre
Esti csendélet. Kellemes délután volt, köszönet érte!